Korištenjem Internet stranice BY-PASS d.o.o. smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumiju i prihvaćaju.

TRGOVAC

BY-PASS društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu na veliko, posredovanje i ostale usluge

Nikole Pavića 2, 40000 Čakovec, 385 (0) 365 222
Adresa elektroničke pošte: [email protected] // [email protected]

KUPAC

Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici, stoga kupac robe može biti punoljetna osoba (+18) tj. posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, odabere način plaćanja kreditnom karticom ili pouzećem (plaćanje prilikom dostave) i pošalje narudžbu trgovcu tj. BY-PASS d.o.o.

NAČIN PLAĆANJA

By-pass web trgovina vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno putem interneta – virmansko plaćanje prije isporuke ili pouzećem (plaćanje prilikom dostave).
Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati, već tek nakon što uplata bude vidljiva na našem transakcijskom računu. Ukoliko se uplata izvršava iz inozemstva, sve troškove transakcija snosi kupac.

Virmansko plaćanje prije isporuke:

Kod ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.

UVJETI I ISPORUKA ROBE

Proizvode je moguće naručiti za dostavu na području Republike Hrvatske. Dostava na području Republike Hrvatske obavlja se putem dostavne službe koju je odabrao BY-PASS d.o.o.

U cijenu proizvoda nije uključena dostava.

BY-PASS se obavezuje isporučiti naručeni proizvod u roku od 1-15 radnih dana nakon primljene uplate.

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje, molimo Vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem fotografirate oštećeni paket i napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača.

Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Kopiju zapisnika i fotografije pošaljite na naš mail [email protected].

Ukoliko niste primili robu u roku od 7 radnih dana od naše obavijesti da smo ju poslali, kontaktirajte nas.

Poštarina iznosi 32,00 kn (uračunat PDV) za paket do 2 kg u iznosu do 400,00 kn.
Točna cijena dostave za naručenu robu biti će izračunata prema težini robe i navedena u košarici kod potvrđivanja narudžbe.

Dostava subotom, hitna isporuka, pakete posebnih dimenzija i težina, naplaćuje se po posebnim uvjetima i prodavatelj će kontaktirati i obavijestiti kupca o dodatnim troškovima, prije eventualne isporuke robe.

Za pakete vrijednosti naručene robe iznad 400,00 kn dostava je besplatna.

Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku, ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio.

Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove.

REKLAMACIJA

Sukladno Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11,7 8/15) i Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) svi prigovori te reklamacije vezane za materijalne nedostatke proizvoda mogu se izreći u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

Nikole Pavića 2, 40000 Čakovec, Hrvatska
Telefon: +385 40 365 222
Fax: +385 40 396 712
E-mail: [email protected]

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju pismeno u zakonskom roku od 14 dana na adresu: Nikole Pavića 2, 40000 Čakovec ili e-mailom na [email protected] putem našeg online obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda.

Pravo na reklamacije korisnik stječe ukoliko:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena roba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

1. Materijalni nedostaci proizvoda

By-pass d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupca da nas kontaktira kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od osam dana uputiti pisani prigovor By-pass d.o.o. jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti By-pass, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

2. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Jamstvo ne uključuje:

– kvarove nastale nepravilnim rukovanjem
– kvarove nastale zbog istrošenosti uređaja ili njegovih dijelova
– kvarove nastale utjecajem okoline nepodesne za rad uređaja
– rad pod prevelikim naponom ili kvarove nastale zbog neispravne električne instalacije
– kvarove nastale elementarnom nepogodom ili višom silom (požar, poplava, potres,…)
– baterije ili kvarove nastale curenjem baterija
– mehanička oštećenja ili kvarove nastale zbog mehaničkih oštećenja, pada i sl.

Jamstvo prestaje u slučaju:

– dogradnje, pregradnje ili bilo kakve neovlaštene izmjene na proizvodu
– ako je proizvod ugrađivan, popravljan ili otvaran od strane neovlaštenih osoba
– korištenja proizvoda u namjenu za koju nisu predviđeni
– ako je proizvod došao oštećen u servis zbog neprimjerenog pakiranja

UVJETI, ROK I POSTUPAK OSTVARIVANJA PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)

Kupac ima pravo sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit će se nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe kupac izvršava bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana izjave jednostranog raskida ugovora.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Dodatne informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

2. Povrat uplaćenog iznosa

Ako kupac jednostrano raskine ovaj Ugovor, BY-PASS vrši povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.

Povrat novca bit će izvršen isplatom na Vaš IBAN račun.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.

3. Povrat robe

Smatra se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljet ili preda robu prodavatelju, odnosno osobi koja je ovlaštena za primanje robe.

4. Troškovi povrata robe

Izravne troškove povrata robe kupac snosi sam.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Primjerak OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA koji se nalazi ovdje možete elektronički ispuniti i poslati.

6. Online rješavanje sporova

Komisija Europske unije uvela je pravila o digitalnim ugovorima radi pojednostavnjenja i promicanja pristupa digitalnom sadržaju i internetskoj prodaji diljem EU-a, a novom internetskom platformom sada se jača povjerenje u kupnju putem interneta te tako daje važan doprinos strategiji jedinstvenog digitalnog tržišta EU-a.

Platformi za rješavanje sporova putem Interneta Kupac može pristupiti klikom na ovu poveznicu te elektronički ispuniti i poslati. 

ZABRANA PLAĆANJA UNAPRIJED

Tijekom roka za jednostrani raskid ugovora zabranjeno je zahtijevati od potrošača bilo kakvo plaćanje unaprijed. Zabrana se odnosi na bilo koju naknadu, uključujući plaćanje, davanje jamstava, rezervaciju novca na računima, izričito priznanje duga itd.

Ova zabrana ne odnosi se samo na plaćanje trgovcu nego i trećim stranama.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti prodavatelju putem [email protected] radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane prodavatelja.

Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

RJEŠAVANJE SPOROVA

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Varaždinu.

email: [email protected] // [email protected]
OIB: 27321707009
MB: 070011652
IBAN: HR8423400091116009422 otvoren kod Privredna banka Zagreb d.d.
Tvrtka je upisana u Trgovačkom sudu u Varaždinu.
Temeljni kapital uplaćen u cjelosti 450.000,00 kn